Veelgestelde vragen

Image
Ik heb één of meerdere tickets gekocht, maar heb ze niet in de email ontvangen?

Mocht je tckets besteld (en betaald) hebben, maar de tickets niet per mail hebben ontvangen?
Check dan ook even in je ongewenste / spam map.

Mocht je na 24 uur na bestellen je tickets nog steeds niet in de mail hebben (en ook niet in de ongewenste / spam map), neem dan even contact met ons op, dan zoeken we even uit wat er aan de hand is en zorgen we dat alsnog alles in orde gemaakt wordt.

Uiteraard is het ook belangrijk dat je een juist emailadres hebt ingevuld. Is dat niet het geval, maar heb je wel tickets besteld en betaald, neem dan ook even contact met ons op.

Als je een bestelling hebt geplaatst, zie je ook meteen een factuur, dit is je bestelbevestiging. Als je het factuur- / ordernummer doorgeeft, in combinatie met je naam en evt. telefoonnummer (ah, daarom hebben we dat nodig :) ), zodat we zeker weten dat we de juiste persoon hebben, zorgen we ervoor dat je alsnog je tickets ontvangt.